23. jan. 2016

Ei veke med skriving og tedrikking

Sånn som dette har ein del av dagane mine sett ut denne veka. Sit også i dag og skriv på denne oppgåva. Var på veiledning i går, og eg har mykje å ta tak i. På eit eller anna vis skal eg klare å bli ferdig, men det er eigentleg galskap at eg har takka ja til det jobbtilbodet eg fekk førre veke med tanke på at det er mykje som skal skrivast og analyserast fram mot mai. Samstundes kunne eg ikkje takke nei, og tenk, eg startar allereie på måndag. Travle og spennande tidar i møte :D

3 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Kake sa...

Lykke til med jobb og skriving! :)

Silje sa...

Tusen takk for ei fin oppmuntring ^^

Rania {Rowan Tree} www.rowantree.se sa...

Svar: Tack så mycket - roligt att du tycker om den och jag blir väldigt glad att den väcker tankar <3 Önskar dig en fin söndag, kram!

Legg igjen ein fin tanke