25. jan. 2015

Kaffi på skulen og restaurantbesøk i byen

Berre mobilbilete i dag, men det får duge for denne gong. Helgene går så altfor fort, og då er det ikkje alltid at kameraet heng rundt halsen på meg ;) Veka har vore veldig fin med ein god del gåturar (må jo nytte sjansen medan det var fint vêr), litt skule og pensumlesing, ordentleg date på fredag og elles ei roleg helg. I morgon er det nok ein gong på'an igjen, og snart skriv me februar allereie. Om dryge fire måndar giftar me oss! Vel, ei sundagsliste eller mange før den tid:

✦ få gratis kaffi på skulen ein tidleg onsdagsmorgon
✦ utruleg fine fargar på desse garnnøsta, eit kjempefint bidrag i månadens Monthly Makers og 25 fantastiske måleri av Rob Gonsalves
✦ kose meg med klippe, lime og måle (sjå førre blogginnlegg)
✦ herlege koalar, ein skjønn, liten kattunge og ei rotte som hatar brokkoli
✦ gå til byen hand i hand, ete på tyrkisk restaurant og til slutt sjå The Imitation Game på kino
✦ dei skjønnaste geitene og sauen: herher og her
✦ finne to bukser på sal; det er nemleg ikkje ofte at det skjer
✦ "Att våga följa sitt hjärta" – trur me alle treng å lese denne teksten som set i gong ein tankeprosess (i alle fall for min del då eg las den her om dagen)
✦ å kunne gå heim frå skulen i raud kåpe, hanskar, panneband og solbriller, berre nyte sola og det utruleg fine vintervêret (og det tok ikkje meir enn ein halvtime)
✦ kjempefine loppemarknadfunn hos Sandra, og denne artikkelen om å finne vinterutstyr nettopp på loppemarknader
✦ orkidé som blomar her i heimen
✦ så artig å sjå utviklinga på NRK sine nettsider frå 1995 og fram til idag, og denne boktilrådinga
✦ desse filmusikkdansane frå "Mitt dansecrew", og denne herlege songen
✦ setje oss ned og sjå dei fyrste episodane av Kampen om tungtvannet
✦ Harry Potter-fan som eg er, måtte eg le høgt av denne

Legg igjen ein fin tanke