30. apr. 2014

Fargerike tre ☺

No har pakkinga så smått byrja. Ikkje pakkinga til reisen vår, men nedpakking av leilegheita. I slutten av mai flyttar me alle tinga våre til eit lagerhotell (i og med at me ikkje veit kva by me ender opp i), og sidan mai månad blir travel nok allereie, er det ganske så greitt å byrje på pakkinga no. Må jo innrømme at det er litt vemodig samstundes som at det skal bli fint å flytte inn ein annan plass, forhåpentleg lage vårt heilt eige heim. Prøver også å nyte det herlege vårvêret, eller sommarvêret, så innimellom sit eg litt ute med ei krimbok, solkrem og kaldt vatn. Og så tar eg bilete av dei fine trea. Som tidlegare nemnt blir eg av ein eller annan grunn så innmari glad av å sjå desse fine blomane på trea! Eg kan sitje og smile for meg sjølv ute i sola, titte opp på treet i hagen med fine, rosa blomar :) Akkurat no kan eg vel seie at det er ganske så fint her i Kr.sand :)

Legg igjen ein fin tanke