29. des. 2013

Topp 5 – musikalar

Eg har alltid vore ein fan av musikalar, det er min "guilty pleasure". Mykje av musikken som ein finn i mine spelelister, er henta frå diverse musikalar. Å plukke ut berre fem er veldig, veldig vanskeleg. Eg har sett nokre på scenen, mange på film og høyrd så utruleg mykje på musikalmusikk opp gjennom åra. Sikkert mange som er ueinige i denne lista, men eg har tatt utgangspunkt i spesifikke opplevingar som eg har hatt med desse fem musikalane:

Jesus Christ Superstar - mamma har denne rockeoperaen på LP, og heilt sidan eg høyrde "I Don't Know How to Love Him" (med Yvonne Elliman) då eg var ti-elleve år, har eg sett to filmar, ein sceneoppsetjing og høyrd alle songane så ufatteleg mange gongar

The Sound of Music - ein av dei fyrste filmane eg fekk på DVD, og den fekk eg av mormor. Når Maria spring opp på fjellet, dansar rundt i kjolen og syng "The hills are alive with the sound of music...", vel, den scenen gjer meg så glad!

Rent - kvar gong eg høyrer ein song frå denne musikalen, tenkjer eg på året mitt på folkehøgskulen

Chess - då me i fyrste klasse på vidaregåande skulle setje opp denne musikalen, hadde eg berre høyrd ein song frå før. No har eg mange, mange minne frå musikalen og songtekstane kan eg enno!

Lion King - å sjå denne på scenen i London, høyre den fyrste songen ("Circle of Life") slik at ein får gåsegud og berre nyte heile opplevinga - fantastisk!

Legg igjen ein fin tanke