25. des. 2013

Jul i heimen

Sjølvaste julaftan blei feira i bunad for morgon til kveld. Tok på meg den fine bunaden min så tidleg som halv elleve slik at eg sat i sofaen og såg Tre Nøtter til Askepott i bunaden og med ein kaffikopp i handa. Då klokka var halv ett, drog me bort til mormor ein tur med litt julemat og gåver. Også i år var eg i kyrkja og spelte med skulekorpset mitt – blir ikkje for gammal til det! Ved bordet då me åt julemiddagen, var me syv stk. Kvelden blei fin med god mat, fine folk og nissen kom ein tur innom med pakker (sjølv om me ikkje såg han). Eg er veldig takknemleg for at eg kan feire jula saman med familien; eg veit det ikkje er alle som er like heldige... Jula er jo familietid for mange av oss, men det er ikkje ein sjølvfølgje. Eg er så utruleg glad i den fine familien min 

Legg igjen ein fin tanke