15. des. 2013

Fin sistehelg i byen

Denne helga har vore så ufatteleg fin og morosam! Kjempekjekt med julebord på fredag (eg får leggje ut bilete frå den hendinga seinare)! I går, på dagen vår, blei det baking av sjokoladestenger, kinodate der me såg Hobbiten: Smaugs ødemark, god middag heime i leilegheita med fine stearinlys i søte lyshaldarar – som eg fekk av ho veninna eg besøkte på fredag – og til slutt fekk eg ei gåve frå han og han ei frå meg. Som ein kan sjå av biletet fekk eg tredje sesong av Heartbeat på DVD. Stornøgd! I dag har me hatt julekonsert ("Syng julen inn") med brassbandet i Grim kirke. Då den var ferdig, fekk kjærasten med seg ein kjempefin blomebukett :) Nissespeling i gågata i sentrum ein time etter konserten, så det har verkeleg blitt ein del julemusikk i dag (og med det enno meir julestemning). Ni dagar igjen til julaftan, og berre to dagar til eg er heime på Sola :)

Legg igjen ein fin tanke