1. des. 2013

Topp 5 – julefilmar



Fyrste sundag i advent, og det er plutseleg ikkje så lenge igjen til jul. Denne sundagen har eg prøvd å plukke ut mine topp fem favorittjulefilmar. Det einaste kriteriet eg hadde då eg plukka dei ut, var at dei måtte ha noko med jul i seg (og då kom ikkje Trǐ oříšky pro Popelku, som eg ser kvar julaftan, med denne gongen). Tenk at det snart er jul igjen :) Her kjem mine fem favorittar:

Reisen til Julestjernen - eg har alltid likt "Sonjas sang til julestjernen", og eg har alltid vore redd for greven. Ingen jul utan denne filmen som går kvar julaftan på NRK rett etter Askepott

It's a Wonderful Life - denne filmen frå 1946 såg eg fyrste gongen i fjor, og det er garantert ein film som høyrer jula til. James Stewart i hovudrollen i ein film som har ein av dei mest berømte "gladendingane" i historia

Love Actually - nydeleg britisk film med herleg musikk, kjærleik, tårer, humor og så mange flotte rollefigurar

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe - kanskje ikkje den mest "julete" filmen på lista, men den kom ut på kino i romjula for (allereie) åtte år sidan, og når Father Christmas i filmen kjem med gåver til dei fire Pevensie-borna, då er det endeleg jul

Home Alone - ein klassikar!

Legg igjen ein fin tanke