21. okt. 2013

Haustmarknad og jentekveld

Vil berre dele nokre bilete frå dagens forelesning og også nokre bilete frå helga som nettopp er over. På laurdag var det haustmarknad med Hånes og Tveit skolekorps, og då var eg med – både som aspirantdirigent og som supervikar på grovmessing i hovudkorpset. Aspirantane var superflinke og kom gjennom songen dei skulle spele utan noko problem :) Og før eg drog heim, hadde eg fått med meg denne fine kaffikverna: det var nemleg også nokre lopper på marknaden og eg synest denne var så fin at eg slo til. Seinare på kvelden kom det to veninner på besøk, og me hadde ein herleg jentekveld med to ordentlege jentefilmar, god mat og mykje snakk! Kjempekjekt å ha ein slik jentekveld, utan gutar i nærleiken, i ny og ne ;) I går gjorde me null-niks-nada. Litt småforkjøla, regn og grått vêr ute... Det blei dimed ein skikkeleg innedag med stearinlys, bok, kjærast og film. No er det ein ny måndag, ei ny veke med blant anna øynordiske nasjonalsongar og bokutdeling i forelesningen. Gleder meg til korpsøvinga i kveld :) Tenk – om berre to veker er det Siddis Brass!

Legg igjen ein fin tanke