14. okt. 2013

Ei lita, men fin liste på ein elles grå måndag

Måndagar er så absolutt ikkje min dag. Det er noko med det å prøve å komme i gong igjen etter helga, og eg synest det er like tungt kvar bidige gong den der måndagen skal til å byrje. Eg veit at ein ofte seier "ny veke, nye moglegheiter", og på det punktet kan eg nok bli ein god del flinkare. Men det eg liker å gjere som for min del gjer ein tung, grå dag mykje lettare og så fort mykje kjekkare, er ei liste eller to over fine ting (tidlegare lister kan du finne under merkelappen "hygge"). Ting som gleder meg, som rører meg, som får meg til å smile eller som eg ler høgt av:

✦ prikkenotisbok frå Søstrene Grene
✦ køyre heim frå seminaret i Laudal på laurdag i strålande solskin, slik at alle dei fine fargane på trea verkeleg lyser opp
✦ at rollefigurane Grace Van Pelt og Wayne Rigsby endeleg fekk kvarandre og gifta seg i den nyaste episoden av The Mentalist
✦ vere aleine ein kveld slik at eg kan sjå ein ordentleg jentefilm
✦ Filmpolitiet si liste over "5 varmende høstfilmer", for på den lista står blant anna den nydelege Cinema Paradiso
✦ lese mange, mange gode bøker når det blæs som verst ute
✦ 40 bilete frå gamle dagar som ein må sjå
✦ prøve ut badeanlegget på Aquarama heilt gratis (linjeforeningen vann nemleg ein gratis aktivitesdag på Aquarama, som var i går), og det var kjempedigg
✦ løyse kryssord saman med kjærasten min
✦ denne Indiana Jones-parodien frå TV-serien Fast and Loose - du må berre sjå heile videoen (ja, eg har delt denne før, men det er lenge sidan, så eg deler den ein gong til)
✦ oppdage ny musikk, som "Colors" av Laleh

Legg igjen ein fin tanke