1. sep. 2013

Topp 5 - plagg frå "Downton Abbey"

Dei som har lese bloggen ei stund, veit at ein av mine absolutte favorittseriar er den britiske dramaserien Downton Abbey. Eg drøymer meg vekk, lever meg sånn inn i serien, og av og til skulle eg ønskje at eg kunne vore med i ein episode berre for å kunne gå i nokre av kleda dei bruker. Kjolane, hattane...*sukk*. Difor er mine topp fem denne sundagen plagg frå serien:

brudekjolen til lady Mary - det var knytt store forventningar til kjolen då det var klart at lady Mary skulle gifte seg med Matthew, og for min del skuffa den ikkje

denne buksedressen - lady Sybil overraska alle i ein episode med å ta på seg ein nymotens buksedress (hugs: dette var ikkje vanleg på 1920-talet)

lyseblå kjole med tilsvarande hatt - herleg dusblå farge på denne kjolen, og hatten passar så utruleg godt til kjolen og på lady Mary

turkis kjole - både fargen og stilen er fantastisk (ååå, om eg kunne hatt ein slik kjole)

burgunderraud kjole med blonder og broderi - lady Cora, frua i huset, kan også det å kle seg, og denne kjolen, i tillegg til tiaraen på hovudet, er noko av det finaste

Legg igjen ein fin tanke