6. sep. 2013

Ryddedag og gode minne

Slakk fredag her med tanke på at eg ikkje har forelesning. Var på Camilla Collett-konferanse i går i tillegg til jobb, så dagen blei lang nok. Difor tar eg det med ro i dag, og det kjem ikkje til å bli gjort så mykje skulearbeid. Eg har byrja å lage julegåver (tidleg ute for ein gongs skyld, og eg kan jo ikkje leggje ut bilete av dei så klart), og elles så blir det litt rydding, for i morgon får me besøk i frå eit par av dei fine folka frå brassbandet. Det kjem til å bli kjempekjekt! Og så har eg, etter nokre år i ei skuffe, fått ramma inn to fine bilete frå Afrikaturen. Har rydda plass til dei i stova, og eg merkar at eg blir varm om hjartet; mange fine minne strøymer på. Det er ein tur som eg for alltid vil hugse – rafting på Nilen, besøke barneheim og skular, plante tre, safari i Masai Mara, å ta dykkarlappen på Zanzibar, bli kjent med nye folk – alt dette saman med så utruleg herlege personar frå klassen min på folkehøgskulen. Tenk at det snart er fire år sidan me var ute på ein så fantastisk tur...

Legg igjen ein fin tanke