17. sep. 2013

Kjempefin tysdag trass mykje regn

Å vakne av regnet, ein eller annan gong midt på natta, er ikkje min favorittmåte å vakne på. Heldigvis så regna det ikkje fullt så mykje då klokka ringde halv åtte. Og med god frukost heime, og så gratis kaffi då eg kom til skulen, var morgonen ganske så okei. Her i Kr.sand er det no innført rustidsavgift, og ATP, Areal- og transportplansamarbeidet i Kristiansandsregionen, stod difor i dag ved skulen og delte ut gratis kaffi til dei som tok beina fatt eller som tok bussen eller sykkelen. Heilt i orden for min del :) Utpå dagen, sånn då klokka var to, tok me oss ein tur på kino for å sjå Before Midnight (som det blant anna stod om i "Filmmagasinet", noko du kan sjå på biletet saman med min fine, blomstrete genser). Kjekt og også litt rørande å sjå film nr. tre om Jesse og Celine når dei no er passert førti og ikkje heilt veit kva dei vil med liva sine. Sjeldan me går på kino midt på dagen på ein tysdag, men det passa seg slik i dag. Kino i regnvêret er veldig fint spør du meg. Og så var me heilt åleine i kinosalen, berre oss to. Trur ikkje eg har opplevd det før, men artig var det! Åt litt middag og så jobb etterpå, noko som var kjekt i dag med nysgjerrige og engasjerte musikantar :)

Legg igjen ein fin tanke