8. sep. 2013

Topp 5 – songar frå Kaptein Sabeltann si verd

Kjempekjekt med litt besøk her i går kveld! For min del synest eg det er like kjekt å vere vert og ha besøk som det å   besøk. Og før eg gløymer det: her er lenkja til brassbandet sin blogg, og no har me lagt ut nokre bilete og tekst med tanke på det speleoppdraget me hadde 17.august i Grimstad. Det var så himla artig! Vel. I dag skal eg plukke ut mine fem favorittsongar frå Kaptein Sabeltann si verd. Det er vel ikkje ein løyndom at eg lenge har vore fan av Kaptein Sabeltann. Som sjuåring var eg i Kjuttaviga for å sjå ei av framsyningane. Ikkje at eg hugsar så innmari mykje, men stemninga og særskilt det å kunne vere oppe så lenge (var jo midt på svarteste natta) som sjuåring – det var kult. Eg hadde til og med Sabeltann på russebuksa mi (sjå biletet). Med åra har eg ikkje følgt like godt med, så det er jo dei gamle "klassikarane" eg kan og som eg titt og stadig trallar på. Og det å velje berre fem, huff, det er vanskeleg ("Venner", "Vi må ikke si et ord" og "Her vi bor" er tre som nesten kom med på lista, og som er så fine at eg måtte nemne dei):

"Kongen på havet" - "...jeg kunne seilt med vinden og bare drømt meg bort". Så innmari fin tekst og melodi, utan tvil min favorittsong

"Pinkys sang" - fengande melodi som er lett å hugse

"Sjørøvernatt" - kjempefin ballade som blir sunge av Terje Formoe (som seg sjølv; ikkje som Kaptein Sabeltann)

"Grusomme Gabriels spøk" - som liten var eg redd for Grusomme Gabriel, og eg har minne om denne songen som både skremmande og spennande

"Sjørøverne kommer" - og sist, men ikkje minst, kjenningslåta, den dei fleste assosierer med Kaptein Sabeltann

Legg igjen ein fin tanke