12. aug. 2013

Ny shorts og bolero

...eller jakke om du vil. Dette er i alle fall grunnen til at eg no kan seie at eg er byrja å bli godven med symaskinen. Shortsen er klipt om frå ei gammal bukse, og etterpå har eg sydd på stoff. Må seie at eg blei kjempenøgd med resultatet! Boleroen, eller jakka, kall det akkurat det du vil, kjøpte eg i ein vintagebutikk for femti kroner. Den såg litt gammaldags ut med knyting der den svarte knappen no er og med ein krage. Eg klipte av kragen og knytinga og mamma sydde heile boleroen litt inn. Så sette eg i nåler øvst, sydde rundt og klipte til eit knappehol. Til slutt sydde eg i den svarte knappen, og den var også gjenbruk i og med at den har høyrt til ein hatt eg ikkje bruker lenger. Kjekt å kunne bruke gamle ting om igjen. Og så er det jo også veldig kjekt å ha noko handarbeid å halde på med i ny og ne :) Takk til mamma for gode råd og hjelp med symaskinen!

Legg igjen ein fin tanke