10. aug. 2013

Fine saker og ting i det siste

Eller "things I like lately" som det heiter på bloggen Hei!. Inspirert av bloggen og akkurat den lista, fekk eg lyst til å lage ei lita liste sjølv med fine saker og ting som eg har oppdaga i det siste:

✦ herleg retroinspirerte notisbøker frå Søstrene Grene
✦ det faktum at eg har byrja å bli godven med symaskinen
✦ å finne ein kjole, den nydelege som ein kan sjå på biletet, på Floyd til halv pris av raud pris (opphavleg pris: 1199 kr, raud pris: 300 kr, eg fekk den for 150 kr)
✦ at denne boka kjem i postkassa til meg om ein månads tid
✦ marknad i Posebyen (gamledelen av Kr.sand sentrum)
✦ han fine har endeleg vore ein tur hos frisøren
✦ desse fine kongeblå øyredobbane på etsy.com
✦ sol og sommar her i Kr.sand etter fleire dagar med grått vêr og opprydding på Sola


Og nokre ting eg ikkje liker fullt så godt:







✦ kjærasten min blei ein smule solbrent i går ("Det er Norge i rødt, hvitt og blått...")
✦ at skulen byrjar på måndag, med fyrste forelesning på onsdag
✦ lukta av våt kjellar
✦ altfor lenge igjen til jul

Legg igjen ein fin tanke