28. aug. 2013

Kreative fotoidéar

Sånn. Då har eg vore ein tur på biblioteket og førehandsstemt. Eg synest det er like skummelt, eller spennande, kvar gong. "Tar eg rett lapp no? Bretter eg setelen rett veg?". No har eg i alle fall gjort det, og det å bruke stemmeretten er ei god kjensle. Men det var ikkje det eg skulle snakke mest om. Eg vil nemleg tipse dykk om ei finfin bok som kom i posten på laurdag. Ei bok om fotografi. Ikkje berre om kva kamera eller utstyr ein bør ha, eller kva slags teknikkar ein skal bruke. Nei, dette er ei bok frå bloggarane bak A Beautiful Mess, og den heiter A Beautiful Mess Photo idea book med undertittelen "95 inspiring ideas for photographing your friends, your world, and yourself". Her er det så utruleg mange idéar til korleis å bli meir kreativ når du skal ut på tur med kameraet eller når du skal ta sjølvportrett inne i heimen. Eg gledde meg som ein liten unge til at boka skulle komme i posten (eg førehandsbestilte den på amazon.com, link til boka her), og no gleder eg meg til å kose meg med den når hausten kjem med mørkare dagar :) Nokre ville kanskje satt pris på ei meir teknisk bok om korleis ein best brukar kameraet, men spør du meg så finst det nok av slike bøker på biblioteket. Dette er ei bok med flotte idéar og bilete, og ønskjer ein å vite meir om personane bak boka, er det berre til å besøke bloggen deira; der kan du verkeleg finne mykje fint :)

Legg igjen ein fin tanke