31. okt. 2012

Snart Stavanger og Siddis brass

Travle dagar. Det er jo ofte slik at når ein fyrst har mykje å gjere på ein front, til dømes skulen, skjer det også mykje på andre frontar. Men eg har valt det sjølv, og det er jo kjekt å ha noko å henge fingrane i :) På måndag hadde me vår siste øving med brassbandet her i Kr.sand før konkurransen. Då var me så heldige å få besøk av to journalistspirar frå Mediehøgskolen Gimlekollen. Dei ville lage ein liten reportasje om vår veg fram mot Siddis brass. Veldig kjekt med publisitet, men det er alltid rart å sjå seg sjølv på video. De kan sjå innslaget og reportasjen om de trykker her. I tillegg til at me begge to er engasjerte i brassbandet, jobbar me også i det eine skulekorpset saman, nemleg i Grim skulemusikkorps (eg jobbar jo også i Hånes & Tveit skulekorps). Dei hadde årsfest i går, og når ein gjer ein større innsats, anten som dirigent, instruktør eller forelder, er det jo vanleg å få ein liten oppmerksemd i form av ein blome eller noko anna. Derfor enda me opp med to slike som de ser på biletet. Luksus! I morgon tar me toget til Stavanger, heim til familien og, sjølvsagt til det viktigaste, Siddis brass. Eg gruar meg bittelitt, men aller mest gleder eg meg. Dette blir spennande!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Har sett reportasjen - og dere er så fine og kjekke og flinke! Og korpset høres topp ut (har hørt på noen andre opptak også!). Lykke til i Stvg - blås de andre av scena :-)

Silje sa...

Tusen takk! Me skal no gjere vårt beste, så får me sjå korleis det går. Kose oss skal me i alle fall :)

Legg igjen ein fin tanke