30. okt. 2012

Ting som gjer hausten litt lysare

No som hausten verkeleg er her for fullt, og dagene blir mørkare, merkar eg at det blir tyngre å stå opp om morgonen, enkle gjeremål tar mykje lenger tid å fullføre enn det eg hadde planlagt. Eg likar å lage lister over ting eg skal gjere i løpet dagen, og eg likar å lage lister som fortel noko om saker og ting som får meg i betre humør, som gjer ein grå dag betre. Slike lister har eg publisert her før; de kan finne listene her, her og her. Men det er alltid noko nytt ein kan føye til på ei slik liste, og no som hausten er her, er det veldig greitt å kunne ha nokre ting å sjå fram til når dagane blir lysare, eller kjekke ting det går an å gjere om hausten sjølv om det er litt kaldt og grått ute:

ta på seg varme klede, gå ein tur ut og plukke fargerike blad – raude, gule, grøne

ein stor kopp med kakao eller te

få ei herleg melding frå han fine midt i ein keisam forelesningstime

gå på kino for å sjå den nye james bond-filmen

tusenfryd

ullpledd

høyrespelversjonen av tordivelen flyr i skumringen

ete ein god middag heime med stearinlys på bordet, saman med kjærasten

jentekveld med ein romantisk film og mykje snakk

få opp energinivået på øving med brassbandet

finne inspirasjon til draumehuset, dekorasjonar, oppskrifter og liknande på pinterest

Legg igjen ein fin tanke