2. okt. 2012

Mine nye sko

Sko er ikkje det eg interesserer meg mest for og det er dermed ikkje det eg eig mest av. Men no i haust måtte eg berre innsjå at eg trong nye sko- eller støvlettar. Dei eg kjøpte førre vinter, var eg eigentleg veldig fornøgde med, men plutseleg sprakk den eine skoen på tvers (sjølve yttersolen), og dermed var dei ikkje noko tess lenger. Prøvde å lime og fikse, men dengong ei. Så for eit par veker sidan var me begge to nede i byen og leita etter nye haust-/vintersko. Og me fann det me leita etter begge to :) På sundag var eg i ekstase, for då var det endeleg tid for sesongpremieren på Downton Abbey. Eg er storfan og då eg høyrde at dei (NRK) hadde framskunda premieren ein månad, var eg eit stort glis. Episoden innfridde så til dei gradar, med bryllaupet mellom Mary og Matthew som det største høgdepunktet. Kjolen var nydeleg, og eg gleder meg til vegen vidare!

Legg igjen ein fin tanke