24. okt. 2012

Svart og kvitt

Trettidagarsutfordringa nærmar seg slutten, og etter dette innlegget har eg berre eit bilete igjen å legge ut. Det har vært utfordrande (det er jo trass alt ei utfordring), men det har vært utfordrande på ein bra måte. Eg har mått skru på kreativiteten og det er ikkje berre enkelt å skulle gjere det på kommando. Alle produkta, altså bileta, har heller ikkje blitt like bra som det eg hadde sett for meg i tankane mine, men øving gjer meister. Dagens bilete skal vise eit motiv med tittelen "black and white" eller "svart og kvitt" om ein skal seie det på norsk. Ein kan jo tolke det på mange moglege måtar, og det du ser på biletet er mi tolking. Du som les dette ville nok heilt sikkert ha brukt kreativiteten på ein annan måte og ha kome opp med eit heilt anna forslag. Men det er det som er det kjekke med slike utfordringar; det finst ikkje ein ordentleg fasit, ingen løysing er meir rett enn ei anna. Har vore på skulen i går og i dag, men i morgon er det ikkje undervisning, så då blir det nok heimekontor og pensumlesing akkurat som på måndag. Men eg har nok å gjere, så sjølv om eg ikkje skal på skulen, skal eg nok få gjort det eg har på tapetet. Og slik går dagane...

Legg igjen ein fin tanke