10. okt. 2012

Hand i hand

Hand i hand, du og eg, eg og du. Eg føler meg tryggare når eg er saman med deg, når du held handa mi og ser på meg dei fine augo dine. Eg er glad for at det er oss to, og om ikkje lenge har me vore i lag i heile fire år! Har sagt det mange gongar før, men tida går så altfor fort (og den ringen på fingeren som er med på bilete er ikkje ny om nokon skulle lure...). Vel, på berre to dagar har det skjedd ein del. Eller; det er vel eigentleg ei stor hending: på måndag var det årsmøte med brassbandet, og litt ut av det blå blei eg valt som styreformann i korpset! Eg føler meg ikkje heilt førebudd, men eg vel å ta det som ei utfordring, og så vil eg jo bli ei erfaring rikare :) Neste (og fyrste) styremøte blir allereie neste veke, så dette blir spennande! Og sånn elles er eg snart ferdig med oppgåva i NO-143, men om to dagar kjem det ei oppgåve i det andre emnet, og så blir det seminar på laurdag, så eg har nok å henge fingrane i. Men det er jo slike dagane ofte er... :)

Legg igjen ein fin tanke