30. sep. 2012

Sundag og fri

Sundagen er her. Me har fri. Kaffen er nykokt. Ute er det grått, men det gjer ingenting fordi det er sundag. Planen for dagen er å lese morgendagens pensum, kanskje få begynt på ei av de skjønnlitterære bøkene som også står på pensumlista, og elles har eg ingen andre konkrete planar enn å ta livet med ro og nyte stilla før eg tar fatt på ei ny veke i morgon. Her i Kr.sand er det haustferie no denne veka som kjem, så det blir ikkje noko jobb på meg. Men skulen tar ikkje fri, og på tysdag får me på nordisk utlevert ei oppgåve i NO-143 som me må få godkjent for å kunne ta eksamen når desember nærmar seg. Eg er litt usikker på korleis oppgåveteksten kjem til å sjå ut, men eg er ved godt mot og trur det kjem til å gå bra :) Hadde det forresten kjempekjekt og veldig koseleg på fredag saman med dei to veninnene mine! Eg håpar det ikkje blir så altfor lenge til neste gong me har jentekveld saman :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Hm;) Eg lure på ka det e du har tatt bilde av ? E det et forsøk på elektrisk tannbørste ? I så tilfelle: virke an ?

Silje sa...

Motivet er "teknologi" og dette biletet blei tatt i samanheng med ENT3R. Og ja, det er ein tannbørsterobot, og den fungerer :)

Legg igjen ein fin tanke