17. jan. 2012

Mye korps og ein del skole

Andre ukå på skolen itte nyttår e i gang, og eg syns d e kjekt med de emnene me har sjøl om d som sagt komme t å bli litt travelt. Hadde ein rolig dag i går der eg slappte av, rocka litt, handla litt og sånn diverse (kjæresten e i gang med praksis på vgs. som vare i tri uker, så han har d travelt, han...). Va herlig å øve med Agder Brass, slik at eg fekk sett litt folk i løpet av dagen. Og så e d jo kjekt å spela sammen med de! Kom meg ut av sengå før ni i dag, åt frokost, og sykla så avgårde t skolen. Fekk skannet litt fra ei bok, møte med magasingjengen i Rhetorica (me ska lage et magasin i løpet av semesteret), fekk solgt ex.fac-bøkene, og fra ett t tri va d forelesning ang. bacheloroppgaven. Me får d virkelig inn med teskje, men nyttig e d jo... Ellers blei d middag og jobb. Både utfordrende og kjekt å ha barneskoleunger som musikanter. I mårå blir d fagdag på skolen i regi av Rhetorica. Temaet for dagen blir "Er demokratiet til salgs?". Eg tror dette kan bli en veldig interessant dag! Legge ved et nydelig bilde av solnedgangen sett fra Kilden lørdag  :)

Legg igjen ein fin tanke