23. jan. 2012

Bokelskere.no

Plutselig lave d ned med snø ute og istedenfor fint vårvær (ja, eg vett at d ikkje e vår ennå) har me nå fått kaldt og kvitt vintervær. Hadde dette vært i juleferien, hadde d passet utmerket og d hadde vært lykke. Nå e den, snøen, bare i veien. For oss som sykle, e dette ein ulempe. For min egen del like eg ikkje snø i d heile tatt, så dette va ein strek i regningen. Men eg ska slutte med klagingå. Har funnet et lyspunkt oppi d heile og d e nettstedet bokelskere.no. D ligge i navnet at dette e et nettsted for oss som virkelig like bøker. Her lage man ein profil, og itte kvert legge man t de bøkene man har lest (kan legge de i forskjellige kategorier), de man lese akkurat nå, diskutere bøker som va gode/ikkje fullt så gode, legge igjen sitater fra bøker m.m. Veldig kjekt nettsted der man kan somle bort litt tid når man har lite å gjørr på, i tillegg t at man får ein fin oversikt over bøker man har lest, vil lese etc. Verdt å prøve ut! Hadde ein fin og rolig dag i går med litt kryssord, litt skolearbeid og ellers bare tok me d med ro (d va jo tross alt søndag). Har ikkje undervisning denne ukå, så då ska eg virkelig benytte sjansen t å finne tema i begge KOM-emnene (bacheloroppgaven og medieproduksjon). Og jobb så klart :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Unknown sa...

Takk for link! Den siden skal nok tas i bruk! :)

Silje sa...

:D

Legg igjen ein fin tanke