4. jan. 2012

Juleferien e øve for denne gang

Tbake i Kr.sand. Hjemme i Kr.sand. Både Sola og Kr.sand e hjemme. Sånn blir d når man e student og flytte ut, men likevel tilbringe ferien der man e oppvokst. Fekk pakkt omtrent alle sakene mine i går, og utpå ittemiddagen og kvelden va eg hos ei av mine beste venninner. Me snakkte, drakk te og såg Da Vinci-koden. Så utrolig koselig å kunne treffes og ha ein skikkelig jentekveld når me begge to e hjemme! Sto opp seint i dag, pakkte resten av tingene som eg sko ha med t Kr.sand, og slappte av. Fekk hjulpet pappa med å rydde vekk ein del av julå, for d e jo snart trettende dag jul. Sa "hadet" t han (sa "hadet" t de to andre i går i og med at de sko tidlig på jobb i dag), tok bussen t byen kl.tri, og då eg va framme, hadde akkurat toget åpna for ombordstigning. Turen gjekk greit med notelesing og filmtitting. Fekk hjemmelaga kyllingburger då eg kom hjem :) Så blir d jobb i mårå og seminar med brassbandet heile helgå. Takk t alle sammen for ein herlig juleferie, og takk for ein fin nyttårsfeiring!

Legg igjen ein fin tanke