15. jan. 2012

Kilden

Då har eg endelig fått sett Kilden, d nye konsert- og kulturhuset her i Kr.sand, med mine egne øyne. T den eine eksamen i fjor så va jo oppgaven å lage ein reportasje om Kilden, men råstoffmaterialet fekk me tildelt,  med andre ord hadde me ikkje sjøl vært på Kilden og filmet. Grunnen t at eg va der i går va at d va "korpsdag" og de aller fleste korpsene skulle være med, blant aent Agder Brass. D va "bare" ein foajekonsert, men me hadde likevel ein liten øvelse kl. to i går før d va konsert to timer ittepå. D låt bra, men litt kjipt at me ikkje fekk spele heile programmet vårt fordi arrangementet va ti min. forsinka... Ja, ja! Hadde ein rolig kveld i går med vegetartaco, film og bare slappte av. Sov lenge og vel i dag, men har fått gjort ein god del i løpet av dagen sjøl om me brukte litt tid på å komme i gang ;) På bildet kan du se lysinstallasjonen Coronium og veggkunstverket Wall Painting, og bildet blei så klart tatt då eg va i Kilden. Et kjempefint bygg!

Legg igjen ein fin tanke