19. jan. 2012

Pingvinenes Marsj

Lang, men fin dag i går. Begynte på skolen kvart øve åtte, og siden gjekk d slag i slag. Hadde fust tri timer med skriveteknikk og info.kompetanse (med andre ord norsk), og så va d rett på gode foredrag og debatt i forbindelse med fagdagen. Veldig bra og interessant program :) Halv fire blei d middag i kantinå og kl. fire va eg innom Ent3r for å bygge robot og for å ta litt bilder (i forbindelse med medieproduksjon). Kom t slutt hjem kl. seks, og då va d herlig å kunne slappe av med kjæresten og den nydelige filmen Pingvinenes Marsj. D e ein dokumentarfilm om livet t keiserpingvinene, men t å ver ein dokumentar, va d ein utrolig fascinerende og fin film. Anbefales på d varmeste t alle de som vil se ein rolig, nydelig og litt annerledes film. Eg som e så lettrørt, felte så klart någen tårer i løpet av filmen... I dag har eg brukt tiå mi t å rydda heile kåken, lest litt pensum, rocka og vært på jobb. Nå blir d varm kaffe og kryssord sammen med min fine!

3 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Apropos pingvin: likte du den med lys i?? Jeg syns ihvertfall at den var veldig søt :-)

Og så ser det ut for at jeg har rett i det med brassen da - du liker det litt ?? Ikke sant?

Silje sa...

Den lille pingvinen med lys i står fint plassert i vinduskarmen her i stua vår. Den er kjempesøt! Og ja, jeg liker jo å spille i korps, så kan vel ikke si at jeg misliker helt det å spille i et brassband :P

Anonym sa...

:-))

Legg igjen ein fin tanke