15. jan. 2023

Rørande TV-serie




Nokså vanleg januarveke her i Stavanger. Vitenfabrikken har opna for publikum etter vedlikehaldsdagane førre veke, og Sandnes symfoniorkester er i gong med øvingar til neste prosjekt. Det blei lang juleferie for vår del sidan me ikkje var med på det siste prosjektet i fjor, difor var det litt ekstra kjekt å spele i lag med resten av gjengen igjen tysdagskveld. Eg gleder meg kvar dag over lesetid på toget og litt i sofaen etter å ha ete middag. Om kveldane har eg også kost meg med strikking og eg har latt tårene renne samstundes som smilet har vore stort når eg ser all livsgleda som musikken gir dei i Demenskoret. Eg trur mange av oss i løpet av livet har vore tett på ein eller fleire som har hatt ein demensdiagnose. Sjølv hadde mormor demens dei siste åra ho levde, og eg hugsar enno korleis song og musikk var ei stor glede. TV-serien som du no finn på NRK Nett-TV anbefaler eg varmt til alle som ein! I går sykla eg ned til byen, både for å levere bøker og for å lufte meg litt. I dag har det stått lesing på planen, tihi. Vil lese litt til før ei ny veke startar, så hei og hå:
 
lese den fyrste boka i #readchristie2023, nemleg Kom til meg, død
solnedgangen ein av kveldane på veg heim frå jobb, for ein nydeleg januarhimmel
koseleg å ete lunsj med ei veninne som stakk innom jobben på fredag 
laurdagspizza og siste del av den siste Hobbiten-filmen
å, De åtte fjellene, ei av dei beste bøkene eg las i 2021, kjem snart ut på kino!
både skummel og litt rustikk kunst på togstasjonen; "Tankedelere" heiter den 
syntest Enola Holmes 2 var ein artig film
måle med ein herleg grønmåling på ein skiljevegg på jobb 
fyrste bursdag i 2023 på Vitenfabrikken, som regel er det tre slike bursdagar kvar onsdag
"Bli kjent med stugu" – kjekt å lese og bli meir kjent med Anna inne på bloggen Ei blå stugu 
få unnagjort nokre ærend i byen og i same slenge besøke Løvås bruktbu (Christie-bøker, altså)
Édouard Louis har nok ein gong skrive ei tøff bok om klassereise 
hygge med Mummi-englespelet
på veg til jobb ein av dagane, møtte eg ein kosete og kjempeskjønn pus
hypnotiserande på Abelloftet
tur til Egypt og Nilen med opplesing av Mord på Nilen i ein episode av Great Canal Journeys
ete pizza på Noi i Sandnes før orkesterøvinga
og sidan spele med orkesteret for fyrste gong i år
TV-serien Demenskoret på NRK, det er rørande å sjå all den varmen og humoren i det triste
kaffi og puslespel, ordentleg sundagsaktivitet

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anna sa...

Så koselig å bli nevnt her! :)

Silje sa...

Berre hyggeleg, fine deg! :)

Legg igjen ein fin tanke