4. jan. 2023

Musikalsk båttur på Barbican Centre


Framleis har eg nokre bilete frå interrailturen vår som eg gjerne vil dele her på bloggen (hi, hi, eg byrjar å nærme meg slutten, altså). Me hadde berre ei natt i Thirsk, og etter frukosten på Kirkgate House Hotel, kom me oss til togstasjonen. Og så må eg nesten le, i alle fall no i etterkant, for også den dagen var det togtrøbbel: skade på ein av hovudkablane. Ein liten togtur blei til tre togturar der det var heilt stappfullt på dei to siste toga inn mot London. Men me kom oss fram, fann fram til hotellet, eit ganske rimeleg eit nær St. Pancras togstasjon der me dagen etterpå skulle ta toget til Brussel. Åt ein enkel vegetarmiddag og sidan drog me til Barbican Centre. For ei natt i London betyr ein musikal, og på planen den kvelden var den herlege musikalkomedien Anything Goes med musikk av Cole Porter. Me hadde god tid, og sat difor utanfor ein kafé på senteret med kvar vår kaffi og eit lite kakestykke. Litt av ein plass med vassliljer, rennande vatn, palme og betongbrutalisme, midt i London. Storkoste oss og lo gjennom heile musikalen, ein veldig bra siste kveld i England.

Legg igjen ein fin tanke