5. feb. 2020

#readchristie2020 📚

Agatha Christie, i mine auge Krimdronninga med stor K. Eg veit ikkje kor gammal eg var då eg las ei av bøkene hennar for fyrste gong, men at dette er ein forfattar som har vore med meg i dryge femten år, det er inga overdriving. Opp gjennom åra har eg tatt fram minst ei Christie-bok kvart år, og då ofte i påska. Påskekrim, veit du ;) I fjor var eg med på leseutfordringa #readchristie2019, ei utfordring ein finn inne på den offisielle Agatha Christie-nettsida. Det kjem vil ikkje som ei stor overrasking at eg har mange av bøkene hennar ståande i bokhylla, både norske og engelske, (nesten) alle i pocketversjonar. Som du kanskje ser, er bøkene ikkje frå same serie, med det meiner eg at dei ikkje er gitt ut samstundes eller på same forlag. Diggar dei som har eit herleg retroaktig omslag, til dømes Mord på Nilen og 4.50 fra Paddington. Inne på nettsida finn ein forslag til bøker ein kan lese kvar månad i samband med leseutfordringa. I januar var temaet "A story that changed Christie's life" og hovudforslaget frå dei som har laga utfordringa var The Mysterious Affair at Styles. Den las eg i fjor, men til kvart tema har dei også andre forslag slik at det alltid vil vere ei bok som eg kan kose meg med. Så også i år kjem eg til å lese tolv gode bøker skrivne av krimdronninga.

Legg igjen ein fin tanke