23. feb. 2020

Ei rolegare veke

Både i går og i dag byrja eg dagen med å sitje i mi eiga verd med ei god bok i fanget. Las i fleire timar før eg i det heile tatt tenkte på å gjere noko anna. Å, eg håper eg aldri blir lei av å lese, av å dykke ned i eit anna univers, om så berre for ein halvtimes tid. Er ikkje så lett å lese om morgonen når eg står opp halv seks, men eg har lese litt kvar dag etter jobb, altså. Kva anna har eg funne på denne veka? Vel, i motsetnad til førre veke, har desse dagane vore nokså rolege. Timane på jobb har gått fort, vêret har vore av og på (verken vinter eller vår, meir som hausten), eg har ledd av nokre Superstore-episodar, me hadde ein kjekk kveld på Sola i går og i dag har me bakt fastelavnsbollar og hatt ein akkurat passe roleg sundag. Maestro ventar, så eg skal poste dette innlegget no:

✦ språket til Totland i Vintertonar er nydeleg
✦ høyre heile The Book of Mormon-albumet då eg vaska på jobb måndagsformiddag
✦ å følgje dei seks kvalpane til Loulou, dei er så herleg nysgjerrige og søte
✦ dramatisk over Ullandhaug då eg gjekk heim tysdag etter jobb
✦ sesongpremieren av Outlander – diggar den serien
✦ "No Time To Die" – Billie Eilish med den offisielle Bond-låta til filmen som snart kjem på kino
✦ fastelavnsbollar i to variantar
✦ lita Cinema Paradiso-utstilling på Odeon kino i byen, for det er den aller finaste filmen
✦ vloggane som Jonna lager er like kjekke og fine å sjå på kvar gong
✦ morgonvakt i lag med denne fine førarhunden
✦ "Top 10 Movie Musicals That Became Broadway Musicals"Once og Mary Poppins
✦ har allereie blogga om denne boka, men Livet – illustrert fortener ein plass også her
✦ og det same med den fargerike buketten me fekk av nokre venar
✦ stilig versjon av songen "Into the Unknown"
✦ laurdagspizza og "UNO"-speling heime på Sola
✦ høyre litt på musikken frå den nye versjonen av Little Women
✦ den gamle bygninga der Rogaland fylkeskommune har sine kontor
✦ kult å gjenbruke gamle vaser med slik betongmåling, sett inne hos Anna María
✦ Maestro-finalen no i kveld, fy flaten, finalistane er så morosamme og dyktige
✦ stas at Lisa Aisato delte Instagram-posten min
✦ lyset på sofateppet og stovegolvet

Legg igjen ein fin tanke