31. des. 2017

Sundagsliste på sjølvaste nyttårsaftan

Årets siste sundagsliste, og det på årets siste dag. Dagane har gått i eitt og eg har sånn sett ikkje heilt hatt styringa på kva dag som har vore kva dag. Slik er det å ha ferie (ok, eg var på jobb på onsdag, men bortsett frå det, har eg hatt heilt fri). I byrjinga av veka var me heime på Sola med film, julekaker og julehygge, medan no mot slutten av veka har me vore, og er framleis, hos svigers med brettspel, snø ute og elleve personar rundt matbordet. Alt i alt har det vore ein bra og veldig fin jul, og eg gleder meg til å gå inn i eit nytt år saman med ein god gjeng av dei som står meg nært. Håper du og dine kjem til å feire nyttråsaftan akkurat slik de synest er finast, anten det er med ein stor fest heime eller på ei hytte langt oppe på fjellet. Og her kjem den siste sundagslista i 2017:

✦ lyset over dei snødekte fjella
✦ sjå den andre HP-filmen, Harry Potter og Mysteriekammeret, med familien 2. juledag
✦ "10 Hermione Granger Quotes That Remind Us All To Be Strong Witches"
endeleg få ramma inn "God jul"-broderiet som eg sydde ein eller annan gong på skulen
✦ dei store julelysa i taket på jobb
✦ at miniserien Little Women, etter romanen av Louisa M. Alcott, no finst på NRK Nett-TV
✦ eit lite juletre på Sola flyplass
✦ julaftan nr. 2 med hans familie
✦ parodiske bokomslag i ekte Penguin Classics-stil
✦ feire juledagane saman med ein gul krabat og ein krabat på fire bein
✦ vakre blomar i dette blogginnlegget inne på bloggen Vardagskonst
✦ spele "Mistenkt" med tanteungane
"Thor: Ragnarok 4D", altså, kor tar James Corden alt frå?!
✦ ullsokkar, julestjerne, juleduk og bok i fanget – romjulshygge heime hos svigers
✦ eg blir aldri lei solnedgangen over dei høge fjella her på Sjøholt
✦ tretti fine, heimelaga gåver (idéar til neste jul) inne hos A Beautiful Mess
✦ blåtimen ein av dei siste dagane i 2017 – "Å vestland, vestland..."

Legg igjen ein fin tanke