25. des. 2017

Jula heime

God måndag, folkens. For ja, det er måndag i dag sjølv om det ikkje kjennest slik ut. Men det er då ein veit at ein har ferie :) Me hadde ein fin julaftan i går, akkurat passe og akkurat slik eg ønskja. Mamma, pappa, broren min, mannen min og eg. Julepynta bord, tente lys, ribbe, medisterkaker og tilbehør til middag, riskrem til dessert. Og raud julebrus frå Berentsens brygghus.


Sidan me feira jula i Oslo i fjor og med det prøvde å pakke lett, hadde eg ikkje bunaden på meg då. Men i år hadde eg det, og det blei som vanleg eit par bilete i gangen av det vakraste plagget eg eig. Og så tok broren min eit heilt fantastisk rart og artig bilete av meg og min fine, lo høgt då eg såg det! Fin pynt på treet og då særskilt nuperellestjerna. Grisen er kanskje meir stygg enn det den er fin, men ei morosam, lita julegåve var det no lell. Ein finfin julaftan sjølv utan spor av snø.

Legg igjen ein fin tanke