24. feb. 2014

Speleoppdrag på ein sundag

Eg legg ved nokre bilete frå gårsdagens speleoppdrag. Me spelte i Kristiansand Domkirke under ei festgudsteneste for å feire grunnlovsjubiléet, og for å varme opp og få spelt gjennom songane før det heile byrja klokka elleve, var det oppmøte kvart over ni i går. Litt tidleg, men me kom oss i gong etter kvart. Mange innslag, så det heile varte i nesten to timar, men det var utruleg kjekt å spele, og kanskje ekstra kjekt å spele saman med organist og kor i og med at me ikkje gjer det så ofte :) Eg legg også ved eit bilete frå laurdag då me frakta paukene frå "lageret" vårt og til Domkirka. Bilen blei ganske full, ja (eg sat i eit vanleg bilsete med belte på, så ingen fare). Etter å ha spelt, var det heim og eg rakk så vidt å skifte klede før ei av mine beste veninner kom på besøk. Veldig koseleg og kjekt å sjå ho igjen, prate om alt mellom himmel og jord, berre slappe av :)

Legg igjen ein fin tanke