7. feb. 2014

Snart på scenen i Grieghallen, men fyrst ei fin, lita liste

Kom til Bergen i tre-tida i går, og har hatt ei god natts søvn etter kveldsøvinga i går. Ein blir litt sliten av å vere på farten heile dagen for så å øve når klokka er ni på kvelden. Men det går jo på eit vis, og særskilt med den fine gjengen :) Seinare i dag blir det ei lita øving før me går på scenen kl.18 i 3.divisjon. Som vanleg så grugleder eg meg (ikkje for det; det går vel helst bra). Difor tenkte eg heller å dele ei liste med nokre lenkjer og andre ting som har gleda meg i det siste:

✦ bu på hotell
✦ songen "Imagine" som teikneserie
✦ å endeleg finne ein dato for bryllaupet, og med det tinge kyrkja
✦ å le av denne artige lista – må nok innrømme at eg kjenner meg igjen i nokre av punkta
✦ lese om denne jenta, hennar viljestyrke og kjærleiken
✦ planlegge meir og meir av turen vår til Island og USA
✦ videoar av søte dyr (som vanleg): liten and som ikkje klarar å vere vaken, prikkete minigris som tar seg eit bad og ein liten kattunge som leikar med ein stor hund
✦ eg lo godt då eg såg denne versjonen av "Greased Lightnin'"
✦ byttekvelden eg var på førre veke
✦ ny vasskokar som står heilt i stil med kaffikanna vår
✦ nydeleg song med like fin musikkvideo frå Boggie

Legg igjen ein fin tanke