17. feb. 2014

Ny veke, nye gleder

Etter ei veke med snørr, sår hals, hoste og mange timar der me ikkje har orka å gjere noko som helst, er det veldig godt å kjenne at ei ny veke er her og at me begge to er mykje betre, ja, nesten friske snart. Eg vel å starte veka med ei fin liste, ei slik liste med det som gleder meg her og no, slik som korpsøvinga seinare i dag (eller det som gledde meg førre veke for den saks skuld):

✦ vaskemaskin som fungerer, for den blei fiksa førre veke etter over ei veke i ubrukeleg tilstand
✦ at me, trass i ordentleg forkjøling, kom oss ut den fjortande og drakk ein kjempegod kopp med varm sjokolade
✦ le av det som blir skildra i dette blogginnlegget (for eg kjenner meg sånn igjen)
✦ sol ute og morgonar som blir lysare og lysare
✦ komme heim frå jobb til ei støvsugd leilegheit, nyvaska dusjkabinett og ein fin kjærast
"Downton Tabby"
✦ prøve dei nye brillene til kjærasten min, briller som er såpass sterke at eg omtrent ikkje klarar å sjå med dei
✦ det blir fleire episodar med den britiske krimserien Lewis
✦ verdas nydelegaste lille pelsdott
✦ då me øvde til NM, fekk me låne paukane til Stavanger Musikkorps av 1919, og logoen bringa gode minne
✦ lese gode bøker, til dømes krim med Varg Veum i spissen

Legg igjen ein fin tanke