28. juli 2013

Topp 5 – korpsminne

Sidan eg byrja i korps, Skolekorpset Sola, som tiåring i 2000, har eg vore med på så utruleg mykje kjekt, både musikalt og sosialt. Korpset har gitt meg så mykje glede, fyrst i skulekorpset og etter kvart også vidare inn i vaksenkorps. Seminar, kjekke folk, hytteturar, konkurransar, sommarturar og mykje artig og bra musikk. Denne lista vil i dag berre innehalde minne frå skulekorpset og ikkje dei to vaksenkorpsa som eg har vore med i, rett og slett fordi det ville vore vanskeleg å velje ut berre fem (det er allereie vanskeleg no når eg "berre" skal velje frå mine ni år i skulekorpset):

Tysklandsturen i 2007 - ein av dei aller kjekkaste turane med underhaldningskonkurranse internt i korpset, "The Extremes+3", fornøyelsespark, gehørspeling saman med eit korps frå Bergen, tur til Lübeck - marsipanbyen, bading på stranda og mykje lått og løye

Stavanger Open i 2008 - då me hadde temaet "sydentur". Veninna mi og eg var flyvertinner og me fekk blant anna låne ekte, gule redningsvestar

Filmmusikkonsert - hugsar så klart ikkje årstal, men opninga på heile konserten var "For Your Eyes Only" frå filmen med same namn og då med eit flygande leikehelikopter, akkurat som i filmen (berre at det var eit ekte helikopter i filmen)

Bulgaria - siste turen min med korpset (sommaren 2009). Varmt og godt vêr, underhaldningskonkurranse også her, dansing, bading, Rybaks "Fairytale", ja, ein ordentleg flott avslutningstur

Alle øvingane - med mykje prat, god musikk og fantastiske folk. Må innrømme at eg av og til tar meg i å sakne skulekorpset, for eg har verkeleg fått oppleve mykje med så mange fine folk, og ikkje minst vår fine dirigent som også var min instrumentlærar :)

Legg igjen ein fin tanke