25. juli 2013

Gladmatfestival og flytur



Årets Gladmatfestival byrja i går, og sidan eg slutta på jobb klokka ett og ikkje skulle ta flyet før klokka ti om kvelden, tok eg meg ein tur til byen rett etter jobb. Hadde nemleg nokre ærend, så eg var der ikkje berre for å sjå på "gladmaten" som me kallar det. Men eg må innrømme at med den varmen orka eg ikkje å gå noko særskilt inn i folkemengda, det blei med å sitje på torget og ta nokre bilete. Etterpå dro pappa og eg ein tur bort til mormor med is, noko som alltid er ein sikker vinnar. Pakka kofferten, åt god middag saman med resten av familien, tok det med ro, og litt over ni køyrde me bort til flyplassen. Sjølve flyturen var ein heilt ok tur der eg blant anna las ut ei bok. Tok så flybussen til Moa der eg blei henta av han der fine. Å, så kjekt det var å sjå han igjen! Kom fram til barndomsheimen hans litt over ett i natt, og me sov litt lenge utpå morgonkvisten i dag. Har nytt sola her til det fulle i heile dag, så får me sjå kva me finn på dei neste dagane :)

Legg igjen ein fin tanke