1. juni 2013

Konsert på Fiskebrygga, grilling etterpå

Strålande dag her i dag, laurdag 1.juni 2013, med herleg sol, god musikk og fine folk. Me hadde nemleg konsert med brasssbandet på Fiskebrygga i Kristiansand sentrum, og det var god stemning og mange folk som høyrde på oss. Kjempekjekt å spele for litt publikum og eg synest konserten gjekk bra :) Det blei tatt få bilete, men eg fann dette på Instagram, og så legg eg ved eit bilete av brusen min. Sjeldan eg drikk brus, men korpsgjengen grilla etter konserten, som ein avslutning for sesongen, og då kunne eg ikkje gå i frå denne :) Veldig kjekt å grille saman med godgjengen, men eg har klart å bli forkjøla, så no sit me heime og tek ein roleg kveld. Skulle gjerne ha vore der lenger, men eg skal jo ha munnleg eksamen på måndag og onsdag, og eg skal ikkje bli meir forkjøla i alle fall. Tusen takk til alle i Agder Brass for ein fin konsert og ein kjempekjekk sesong!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Lene Beate sa...

sjølv takk silje:)

Silje sa...

♫ God sommar ☺

Legg igjen ein fin tanke