21. juni 2013

Fyrst sol, så regn


Å sykle heim frå jobb i pøsande regnvêr, utan så altfor mykje vind, er eigentleg ikkje så ille. Så klart var det utruleg fint å få nyte sola i går, men å sykle heim i regnvêret i dag, gjorde meg ingenting. Lufta blir så mykje klarare og friskare, det er herleg å kjenne regnet renne nedover kinna mine. På veg til jobb i dag, trudde eg at eg var den fyrste som sykla forbi Hafrsfjord; teljaren stod på null. Men då eg sykla tilbake, stod den på akkurat det same, så den må ha hengt seg opp ;) Måtte henge opp regntøyet då eg kom heim, for det var ordentleg vått. Sånn elles er eg no ferdig med dette skiftet, mi fyrste veke på Gamlingen i år, og har fire dagar fri før eg byrjar att på onsdag. I morgon skal eg møte ei av mine aller beste veninner, og det gleder eg meg veldig til :) Har ingen spesifikke planar for dei andre dagane, så me får sjå kva eg finn på sånn etter kvart.

Legg igjen ein fin tanke