23. juni 2013

Topp 5 – Oscarpris for beste originale song



Academy Award, eller Oscarprisen som me ofte seier, er ein filmpris med mange forskjellige kategoriar som blir delt ut kvar år. Den fyrste prisutdelinga var i 1929, og prisen for beste originale song kom med i utdelinga i 1934. Dimed har eg mange songar å velje mellom når eg no skal plukke ut mine topp fem. For å gjere det litt enklare, er kriteriet at dei fem songane må vere songar som finst i mitt iTunes-bibliotek. Songar som ikkje nådde opp denne gongen, er blant anna "Chim-Chim-Cher-ee" frå Mary Poppins, "Over The Rainbow" frå The Wizard of Oz og "Colors of the Wind" frå Pocahontas. Songen i videoen er "Falling Slowly", nummer 1 på mi liste i dag:

"Falling Slowly" frå Once - ein kjempefin film om musikk og kjærleik

"Streets of Philadelphia" frå Philadelphia - Bruce Springsteen sin stemme til ein film med Tom Hanks i spissen

"Into the West" frå Ringenes Herre: Atter En Konge - hugsar enno at eg grein fyrste gong eg høyrde denne songen; teksten, stemmen og melodien er så himla vakre i lag

"Up Where We Belong" frå An Officer & A Gentleman - ein ordentleg, herleg slager frå sjølvaste 80-talet

"Skyfall" frå Skyfall - ein ekte James Bond-song med den røffe stemmen til Adele

Legg igjen ein fin tanke