16. juni 2013

Topp 5 – blomar


Det er vanskeleg å skulle plukke ut berre fem blomar blant alle dei fine blomane som finst her i verda. Men eg skal no prøve; nokre blomar er jo finare enn andre i mine auga, og ofte er dei små og søte (og kvit er visst den fargen som går igjen...). Så klart er det kjekt å få roser og slikt, men dei når ikkje heilt opp i dag. Mine topp fem blomar, i alle fall som eg kjem på her og no, er:

tusenfryd - plukka mykje av denne i mormor sin hage, så små og kvite og ofte med litt rosa farge inst (eg hugsar enno at eg grein ein gong pappa skulle klippe plenen fordi han då røska med seg mange av tusenfrydane i same slengen)

blåklokke - så fine der dei heng med kantete klokker og fargen er jo berre nydeleg

snøklokke - når snøklokkene dukkar opp, veit ein at det er vår, og saman med tusenfryden, har eg mange gode minne frå mormor sin hage og skogen rett ved

liljekonvall - den er giftig, men den er likevel så fin med små og nydelege blomar (har liknande hovud som blåklokka, og er kvit og litt grøn som snøklokka)

peon - den største blomen blant mine topp fem, og då ofte i ein lyserosa eller kremkvit farge

Legg igjen ein fin tanke