30. mai 2013

Pelle og Pluto




Hels på Pelle og Pluto. Nei, det er nok ikkje Pelle og Pysa, dei to piratane frå Kaptein Sabeltann-verda, eg snakkar om (sjølv om ein fort kan lese feil og tru akkurat det...). Pelle og Pluto er to kattar som bur ute på holmen i Florø. Då me var der i konfirmasjonen for nokre veker sidan, fekk me helse på dei, og eg måtte jo ta nokre bilete i same slengen. Pluto, katten på det nedste biletet, har til og med trøysta meg ein gong då eg sat og grein til Forrest GumpEg er jo eit kattemenneske og har veldig lyst på katt sjølv ein gong. Eller kanskje me heller skal bli fosterkattforeldre. Eg høyrde det i går av ei veninne at det går an. Faktisk. Det hadde vore noko, det. I mellomtida får eg nøye med med desse bileta og andre fine, herlege og artige bilete av kattar, og Pluto har jo sin eigen blogg :)

Legg igjen ein fin tanke