27. jan. 2013

Papirugler

Helga, eller i og for seg alle helger, går så altfor fort, og i morgon er det tilbake til kvardagen igjen. Ei ny veke er i anmarsj, og om nokre dagar er det februar her. Og sjølv om eg ikkje alltid liker at dagane (og helgene) går såpass fort, er det i alle fall ein ting som er positivt: våren nærmar seg! Blomane byrjar å spire, dagane blir lysare, det blir varmare i vêret og for min del får eg meir motivasjon til å arbeide med skulen. Eg merkar at eg arbeider betre når det er lyst og grønt ute enn no når det er mørkt og kaldt. Me har begge to fått lese ein del pensum i helga, og me har også slappa av, slik ei helg skal vere i mine auge ;) På Pinterest finn eg mykje artig, og denne helga har eg prøvd å lage slike ugler. Eg kunne ha valt eit anna dyr, men det var desse uglene eg verkeleg fall for. Er dei ikkje herlege?! Og så må eg berre få anbefale ein film, ein film i frå 1959. I hovudrollene finn me Tony Curtis, Jack Lemmon og Marilyn Monroe, og filmen heiter Some Like It Hot. For ein morosam film! Kjekt å sjå nokre filmar som er litt eldre, film i svart-kvitt, sånn av og til (i alle fall når dei er bra).

Legg igjen ein fin tanke