25. jan. 2013

Lesedag

Fredag er og blir ein ordentleg lesedag. I dei fleste semestra som eg har hatt her på UiA, har eg hatt null forelesning på fredagar; difor er fredagen min lesedag. Vel, ikkje berre lesedag; det blir ofte ein dag der eg les litt og elles fiksar litt rundt her i heimen – rydding, støvsuging, sortering av notat, vasking av klede osb. Og i dag har eg også fått øvd på trombonen. Det nærmar seg NM med stormskritt, og då bør stykket vere på plass. Eg er nok ikkje den flinkaste til å øve sånn til vanleg, men eg speler jo på instrumentet eit par gongar i veka i og med at eg jobbar i korps (i tillegg til å spele i korps). Så eg held det i alle fall ved like ;) Har også byrja på Vildanden av Ibsen som altså er ein del av pensumlitteraturen i NO-144. Helga som kjem, blir nok temmeleg lik førre helg, men dei to neste helgene er tettpakka med speling, flyreising, busstur og mykje anna kjekt, så me får nok å gjere. I kveld skal me ete ein god salat; etter kvart så blir det nok krim på skjermen (og så må eg vel innrømme at det er litt fint med snø når det glitrar så vakkert som det den gjorde i går...).

Legg igjen ein fin tanke