29. jan. 2013

Fargar på himmelen

Så lite er det som skjer her for tida at det er vêret som er det mest spennande! Dei siste dagane har det vore både snø og regn, glatt og slaps, og no i dag er det endeleg ganske bert på dei aller fleste vegane. I går derimot var eg berre glad for at eg i det heile tatt klarte å komme meg fram og tilbake skulen uten å skli, for det var skikkeleg sleipt og ekkelt langs heile skulevegen. Men, men. Det var ei flott regnboge på himmelen i går då me var på veg heim frå skulen (biletet er tatt med mobilen, så diverre er ikkje kvaliteten den aller beste). Hadde ei kjempekjekk og bra øving saman med dei herlege folka i brassbandet i går :) Eg gleder meg til NM som er i Bergen neste helg, uansett utfall av sjølve konkurransen! For det fyrste er det kjekt å vere på tur, for det andre å vere på tur med dette korpset og for det tredje er det ei veldig fin erfaring å vere med i ein slik konkurranse. Og så kjem me til å ta oss ein liten svipptur innom Sola i same slengen :) Før me reiser, blir det ein del øving og elles mykje pensumlesing – altså som normalt.

Legg igjen ein fin tanke