23. jan. 2013

Mykje lesing og litt "QI"

Som dykk alle no veit, blir det mykje lesing på meg dette semesteret me no er inne i. Nokre av bøkene er faktisk utruleg bra, mens andre er som sovemedisin (og då særskilt alle dei små dikta som me skal analysere opp og i mente). Og så blir det jo fagbøker og -artiklar ved sidan av desse skjønnlitterære tekstane. Men det går jo på eit vis; eg er jo faktisk ein student, og studentar skal jo eigentleg lese ein god del ;) Har jo elles jobb, korps og vener utanom som eg også får tid til, så eg har det veldig fint om dagane sånn eigentleg (sjølv om eg sutrar litt over alt det kvite som kjem frå himmelen om dagen...). Gjekk til skulen i dag, fekk lese litt pensum på biblioteket før det var forelesning om verba i norrønt språk frå kvart over tolv til to. Tok beina fatt etter forelesningen, og før eg var heime, var eg ein tur innom butikken. Eg har elles vaska trombonen, støvsoge kåken og tatt oppvasken. Me åt middag saman, og så såg me ein episode av QI (og det står altså for "quite interesting"). Eit herleg TV-show! Liker du rare fakta blanda med britisk humor; då er dette noko for deg :)

Legg igjen ein fin tanke