7. jan. 2013

I gong med eit nytt semester

Fyrste skuledag er unnagjort. Så klart ikkje min aller fyrste skuledag, men den fyrste i dette semesteret, den fyrste i totusenogtretten. Merkar at det tar tid å komme i gong etter den lange ferien, men eg får berre prøve så godt eg kan :) I helga blei det jo mykje korpsspeling, og sjølv om ein blir sliten, er det jo så utruleg kjekt å spele saman med den herlege gjengen. I tillegg så byrjar eg å like stykket me øver på, nemleg "The Present Age", komponert av Leslie Condon. For dei som ikkje har fått det med seg, så øver me fram mot NM brass som går føre seg i Bergen 8. og 9.februar. Spennande! Sykla til skulen i ti-tida i dag. Som du ser på biletet, ligg det litt snø her endå, men det er omtrent berre i hagane. Til gjengjeld er det litt glatt, så eg sykla forsiktig. Satt fyrst på biblioteket der eg las pensumboka Sjur Gabriel av Amalie Skram, og eg traff ei av mine beste veninner før forelesninga byrja. Emnet eg skal ha på måndagar og tysdagar, er litteraturhistorie (NO-144). Så får me sjå om det blir interessant eller ikkje ;)

Legg igjen ein fin tanke