13. des. 2012

Snøkaos

"Det snør, det snør, tiddelibom. Det er det det gjør, tiddelibom. Nå snør det mye mer enn før, tiddelibom – og huttemeg tu". Ja, her har snøen verkeleg lava ned, og eg kan ikkje påstå at eg liker det! Det er greitt med litt snø som berre ligg der, litt for å pynte opp den elles så triste naturen no om vinteren. Men når snøen berre skapar kaos, og ein må ut for å moke i alle fall tre gongar i løpet av dagen, då er snøen berre i vegen. Den er jo fin å sjå på, eg skal innrømme det, men det er òg det einaste som i mine auge er positivt med den kvite massen. Nok klaging; det kunne vore mykje verre. Eg har kjærasten min her, og då blir det med ett så mykje betre. I går bakte me serinakaker, eg rydda i heimen og han moka snø, me laga middagen, og elles slappa me av. Me har ikkje gjort så mykje i dag i og med at eg, igjen, har klart å bli forkjøla. Får håpe det går over til julaftan om ikkje anna ;) I morgon, om eg er litt betre, skal me til byen for å handle nokre julegåver, og så skal me på kino for å sjå Hobbiten. Eg har ikkje nokre store forventningar fordi den har fått blanda kritikk, men det blir likevel kjekt med ein kinotur :)

Legg igjen ein fin tanke