3. des. 2012

Kvitt så langt auget ser

Ute er det heilt kvitt. Inne sit eg og les til eksamen. I natt har det snødd veldig mykje, og det gir seg ikkje. Eg er jo ikkje den som liker snøen mest, men no er det siste veke her i Kristiansand for i år. Etter klokka tre om to dagar har eg offisielt juleferie, og på sundag reiser eg heim til Sola. Eg har rett og slett ein månad med juleferie. Skal ikkje klage på det, nei :) Fekk ordentleg julestemning i går då eg hjelpte skulekorpset (Hånes og Tveit) med å spele på familiegudsteneste. Mykje bra julemusikk og ein varm stemning. Resten av dagen i går gjekk med til lesing, me høyrde mykje på julemusikk og me hadde risgraut til middag. Med andre ord: desember! I kveld blir det årets siste øving med brassbandet. Men på laurdag skal me på julebord saman med den gode gjengen, så i kveld blir ikkje den aller siste gongen før neste år saman med dei. Eg må seie det at sjølv om eg eigentleg er eit janitsjarmenneske, så trivst eg veldig godt saman med alle dei flotte folka i Agder brass :) Vel, no må eg tilbake til lesinga. Eksamen om to dagar...

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Lene Beate sa...

har vi ikke konvertert deg da? hehehe:) sees i kveld!:)

Silje sa...

Tja, litt skeptisk. Neida ;) Sjåast i kveld, ja!

Legg igjen ein fin tanke